دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

به کمک این نرم افزار به راحتی قادر خواهید بود تا فایل های ویدیویی خود را به بهترین شکل ممکن پخش کنید.این نرم افزار کاملا حرفه ای بوده و بدون هیچ نیازی به کدک فایل های شما را پخش میکند.این پلیر رقیب بسیار جدی برای پلیرهایی نظیر MX player و Dice Player است. پخش زیرنویس با فرمت SRT از ویژگی های اصلی این پلیر است. این پلیر حتی در گوشی هایی نظیر Samsung Galaxy fit و HTC wildfire و htc wildfire s و حتی samsung Galaxy Gio نیز کار میکند. اگر به دنبال یک پلیر زیبا و بسیار شیک میگردید ما به شما BS player را معرفی میکنیم.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت بدو2آندروید دانلود کنید.

نکته:متاسفانه ما این نرم افزار را بر روی 3گوشی HTC sensation , HTC sensation xe,htc sensation xl که به آندروید 4 به روز رسانی شده بودند تست کردیم و به هیچ عنوان این نرم افزار جواب نداد.به این معنی نیست که نرم افزار نصب نمیشود.بلکه نرم افزار نصب شده اما هنگامی که وارد آن میشوید و قصد انتخاب فایل ویدیوی مورد نظر خود را دارید این نرم افزار به هیچ عنوان فایل ویدیویی را پخش نمیکند

از ویژگی های اصلی این پلیر عبارت است از:
 

پشتیبانی کامل از زیرنویس با پسوند ssa/ass, srt

-در صورت کم آوردن از Software Driver از Hardware Driver استفاده میکند

-قابلیت جستجوی خودکار و دستی زیرنویس

-استفاده از آن به عنوان پلیر موزیک

-از آندروید 4 گوشی های HTC پشتیبانی نمیشود

 

 

تست شده بر روی:htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             



ادامه مطلب ...


بی شک موزیک پلیرهای زیادی روزانه برای سیستم عامل آندروید تولید میشوند. در این پست ما قصد داریم به شما این موزیک پلیر را معرفی کنیم. این موزیک پلیر دارای محیط کاربری خیره کننده است.این نرم افزار پسوند های مانند mp3, mp4, m4a, ogg, wav, 3gp, mid, xmf, ogg را به راحتی پشتیبانی میکند.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت بدو2آندروید دانلود کنید.

 تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

                             

 

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


مطمئنا شما به دنبال راهی هستید تا به وسیله آن نسخه winap در آندروید مارکت را که پولی است را به طور رایگان به دست آورید زیرا در فروشگاه آندروید مارکت دو نرم افزار winap موجود است یک نسخه free و نسخه بعدی premium است. تیم bodo2android مفتخر است به عنوان اولین وبسایت آندروید پارسی نسخه پولی این نرم افزار تقدیم کاربران خود کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت bodo2android دانلود کنید. برخی از ویژگی هایی که در نسخه پولی این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید عبارت است از:

-اضافه شدن اکولایزر
-پخش کردن مجدد آهنگ پس از پخش یک بار
- هماهنگی با آیتیونز شرکت اپل
-دانلود رایگان آهنگ های MP3
- هماهنگی با 14 زبان دنیا
- و ویژگی های زیاد دیگر...
 
تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s
 
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دوستان عزیز فعلا فقط تیم bodo2android نسخه پولی این نرم افزار را به صورت رایگان تقدیم به کاربران خود میکند. خواهشا کپی برداری نکنید...

                        



ادامه مطلب ...


آیا از پلیر گوشی آندروید خود خسته شده اید؟ آیا پلیر گوشی شما هیچ جذابیتی ندارد؟ ما به شما z player را معرفی میکنیم. این نرم افزار دارای محیط گرافیکی خارق العاده ای میباشد و محصول شرکت مایکروسافت است. این پلیر هم اکنون به عنوان پلیر پیش فرض بر روی دستگاه های windows phone نصب شده و نسخه جدید آن هم برای سیستم عامل آندروید آماده گردیده که ما برای شما محیا کرده ایم.

دقت داشته باشید که برخی از سایت ها فقط در مورد نرم افزار ها توضیح میدهند و فقط متن را ترجمه میکننن و در وبسایت قرار میدهند اما ما تمامی اپیلیکش ها را تست میکنیم. بر خلاف توضیح این نرم افزار این نرم افزار به هیچ عنوان فیلم ها را با فرمت MKV پخش نمیکند. اما فیلم با کیفیت 1080p full hd به راحتی بر روی گوشی htc sensation بدون داشتن هیچ گونه تراکی پخش شد.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                             Screenshot Preview



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 22:29 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران . امروز یک نرم افزار پلیر خارق العاده آندروید را برای شما آماده کرده ایم که هر چیزی بریزید پخش میکند. به خصوص در گوشی htc sensation که زیرنوس فارسی را نشان نمیدهد فیلم های 1080p را به راحتی و با زیرنویس کاملا خوانا srt پخش میکند. دقت فرمایید که دیر سایت ها چندین پلیر دیگر هم برای آندروید گذاشته اند و به قول خودشون گفته اند که این پلیر ها تمامی فرمت های زیرنویس های srt را پخش میکند. در حالی که این چنین نیست و فقط برای تبلیغ سایت خودشون این حرف ها رو میزنند. اما تیم mobileprograms نزدیک به 10 پلیر را امتحان کرد و MX vidio player را به عنوان بهترین پلیر آندروید میداند و برای شما آماده کرذه است و دقت فرمایید که تنها این پلیر است که میتوانید به راحتی زیرنویس فارسی با پسوند srt را نشان دهد و کافی است که اسم زیرنویس فیلم را با اسم خود فیلم یکی کنید و دو فایل فیلم و زیرنویس فیلم را در گوشی خود بریزید و وارد این برنامه شوید و scan را بزنید و به راحتی فیلم با زیرنویس خود را به راحتی تماشا کنید. ما این تضمین را به شما میدهیم که به غیر از پلبر MX vidio player هیچ پلیر دیگری به هیچ عنوان زیرنویس با پسوند srt را به خوبی اجرا نمیکند. در ضمن این برنامه قابلیت بزرگنمایی یا کوچک نمایی زیرنویس را دارد.

قابلیت ها: تمامی زیرنویس ها را با پسوند SRT را پخش میکند.
تمامی فرمت های موجود در جهان را پخش میکند.(البته بستگی به گوشی شما دارد)
در فروشگاه آندروید مارکت این نرم افزار رتبه 1 را کسب کرده است.
قابلیت پخش به بهترین شیوه برای پسوند MKV
روش هماهنگ کردن زیرنویس فیلم با برنامه:

دقت فرمایید که ابتدا نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب میکنید و سپس وارد کامپیوتر خود میشوید و زیرنویس فیلم و خود فیلم را داخل یک پوشه بگذارید و بر روی اسم زیرنویس فیلم کلیک کرده و اسم زیرنویس فیلم را بر روی اسم خود فیلم کپی کنید. یعنی چی؟ یعنی اینکه اسم های زیرنویس فیلم و فیلم باید هم نام باشند. سپس پوشه را از طریق کام1یوتر به گوشی خود بریزید یعنی در داخل sd card . وارد برنامه شوید و scan را بزنید و وارد فیلم شوید و از دیدن آن لذت ببرید.

تست شده بر روی : htc sensation--samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                         



ادامه مطلب ...


سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : armin_tb10

آیا از پلیر گوشی خود خسته شده اید؟ آیا پلیر گوشی شما فیلم های با فرمت MP4 را با تاخیر پخش میکند؟ ما به شما پلیر windows phone را معرفی میکنیم. این پلیر دارای محیط گرافیکی زیبا بوده و شما را حیرت زده خواده کرد. داشتن قابلیت تنظیم اکولایزر از ویژگی این پلیر محبوب است. همچنین این پلیر فیلم های با فرمت full hd را در گوشی های دو هسته ای بدون تراک و تاخیر پخش میکند. ما این تضمین میکنیم.

پشتیبانی فرمت ها: MP4-3GP-WMW-MPG

متاسفانه این پلیر قادر به پخش فرمت MKV  نیست

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                              ss-480-1-18.jpg



ادامه مطلب ...


دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, :: 16:41 ::  نويسنده : armin_tb10

یکی از قدرتمند ترین، محبوب ترین و کاربر پسند ترین های اندروید است. این نرم افزار دارای قابلیت های بی نظیری نسبت به یک پلیر ساده می باشد. این نرم افزار بصورت اتوماتیک تمامی ویدیو های موجود در گوشی شما را به شما نمایش می دهد. با این نرم افزار شما می توانید ویدیو هایی را که دوست ندارید دیگران ببینند از نظرشان مخفی کنید! مهمترین ویژگی VPlayer این است که از تمامی فرمت های ویدیویی معروف و همچنین فرمت های فلش(Swf و Flv) به خوبی پشتیبانی می کند. این نرم افزار از زیرنویس های SRT ، SMI و زیرنویس های جاسازی شده در  MKVو همچنین زیرنویس های چندگانه پشتیبانی می کند. قابلیت مرتب سازی ویدیو ها بر اساس فرمت و نمایش Thumbnail برای هر ویدیو از ویژگیهای این پلیر می باشند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                         



ادامه مطلب ...


برنامه های زیادی برای اجرای فایل های تصویری وجود دارد.  نام یکی دیگر از جمله نرم افزار های پلیر ویدئو است که از اکثر فرمت های صوتی و تصویری نیز پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های نسخه ۱٫۲٫۱۳ می توان به آرشیو کردن فیلم های شما اشاره کرد که می تواند سرعت دسترسی شما را بیشتر کند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : armin_tb10

با استفاده از این نرم افزار به راحتی فایلهای ویدویی خود را با پسوند FLV بدون ایجاد تراک تماشا کنید.نرم افزار قدرتمند در پخش فایل های ویدویی FLV. دقت فرمایید که ما این نرم افزار را تست کردیم و به راحتی فیلم FLV بر روی htc sensation با رزلوشون 1080*1920 (full hd ) و فیلم با رزولوشن 720*1280 (HD) بر روی سامسونگ گلکسی اس به راحتی پخش شد. پس انتظار پخش سایر فرمت ها با رزولوشن بالا را از این پلیر نداشته باشید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

پسورد فایل: www.bodo2android.com

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

            



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 1:9 ::  نويسنده : armin_tb10

 Kascend یک ویدئو پلیر قوی برای اجرای فایل های ویدئویی در حافظه گوشی و اینترنت است . با این نرم افزار می توانید از کیفیت بالای ویدئو ها لذت دو چندان ببرید . این نرم افزار با پشتیبانی از فزمت های mp4, 3gp, 3gpp, 3g2, 3gpp2, avi, mkv, flv, divx, f4v, rm, rmvb, rv, wmv و هچنین قابلیت استیم کردن پروتکل هایHTTP/RTSP  و جابجایی آسان زمان ویدئو یکی از بهترین پلیرهای آندروییدی به حساب می آید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                        



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 1:32 ::  نويسنده : armin_tb10

نرم افزار پلیر محبوب mobo player. این پلیر توانایی نشان دادن زیرنویس فارسی شیوا را متاسفانه ندارد. نرم افزار تست شده است و هیچ گونه مشکلی ندارد.به شما اطمینان میدهیم که پس از استفاده از این پلیر ، آن را دوست خواهید داشت .پشتیبانی از تمام فرمت های ویدئویی بدون نیاز به تبدیل .همچنین میتواند لیست فیلمهای شخصی شما را مخفی نگه دارد .

ویژگی ها :

-پلاگین های زیرنویس

-تمام فرمت های ویدئویی

-دارای Playlist های مختلف

-دارای کتابخانه فیلم ها

تست شده بر روی: htc sensation-sasmung galaxy s
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                              



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 16:45 ::  نويسنده : armin_tb10

با استفاده از این پلیر یک سیستم پخش full hd در گوشی خود راه بیندازیدبعد از پلیر MX  vidio player تیم bodo2android این پلیر را بهترین پلیر آندروید میداند. دقت فرمایید که اگر شما هر فیلمی دارید با هر پسوندی که باشد این پلیر توانایی پخش کردن آن را فیلم را دارد.دقت فرمایید که دلیل اینکه تیم bodo2android این نرم افزار را دیرتر از سایت های دیگر گذاشته است این است خواسته ایم ابتدا تست کنیم سپس نتایج را به شما بگوییم.

این پلیر به طور واقعی توانایی پخش زیرنویس srt شیوا فارسی و انگلیسی را دارد.

از پسوند های زیر پشتیبانی میکند:

MKV-MP4-3GP-WMW-AVI-DIX-MPJ0MPEJ-TS-FLV

این تنایج تست هایی بود که ما انجام داده ایم. دقت کنید که این فرمت هایی که ذکر شدند همگی تست شده است و به راحتی بر روی این پلیر پخش میشود.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا بر روی دانلود به ادامه مطلب بروید.

                 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : armin_tb10

با استفاده از این نرم افزار به راحتی بر روی گوشی همراه خود یک پلیر خوب را داشته باشید. دقت فرمایید که قدرت این پلیر بیشتر در پخش فایل ها با پسوند swf و flv است. بر خلاف سایت های دیگر که ذکر کردند این پلیر توانایی پخش یا نشان دادن زیرنویس با پسوند srt است ما این را رد میکنیم. این نرم افزار بر روی سه گوشی تست شده است و ما فیلم هم داخل این نرم افزار ریختیم اما به هیچ عنوان این پلیر زیرنویس فارسی با پسوند srt پخش نمیکند. البته پخش میکند اما حروف آن به صورت چینی است. البته این پلیر قدرت کافی برای پخش فایل با پسوند MKV را دارد.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

             



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. بالاخره ورژن پرو این نرم افزار هم عرضه شد. نرم افزار پلیر محبوب آندروید. سایت بدو2آندروید این پلیر را بهترین پلیر آندروید میداند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

اجرای تمامی زیرنویس ها با پسوند srt

اجرای تمامی فرمت ها حتی فرمت های ماهواره مانند: st-mpg

نحوه هماهنگ کردن زیرنویس: اسم زیرنویس فیلم و خود فیلم را با هم یکی کنید. و سپس هر دو تا را داخل پوشه sd cart بریزید.

                         



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام به شما کاربران عزیز. نرم افزار پلاک که یک نرم افزار جدید هست را برای شما آماده کرده ایم. دقت فرمایید که این نرم افزار یک نرم افزار کاربردی است. برای مثال یک مهمان به شهر شما می آید و شما میخواهید بدانید که این پلاک برای کدام شهر است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار winap را برای شما آماده کرده ایم. یک پلیر موزیک حرفه ای. دقت فرمایید که پس از نرم افزار TTPOD این نرم افزار یعنی winap بهترین پلیر آندروید است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                              



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. یک پلیر جدیدی که از سوی آندروید منتشر شده است به نام wp7 که یک پلیر واقعا خشگل و محبوب است. واقعا با این پلیر از فیلم دیدن با کیفیت HD و FULL HD اذت خواهید برد. دقت داشته باشید ما این پلیر را بر روی 3 گوشی تست کردیم و مخصوصا روی گوشی htc sensation که یک فیلم با کیفیت FULL HD با بیت ریت بالا را امتحان کردیم و دیدیم که این پلیر به راحتی و بدون هیچ گیری آن را پخش کرد. به همین دلیل این پلیر را برای شما دوستان آماده کردیم اما هیچ اثری از زیرنویس در این پلیر وجود ندارد. اما بسیار قدرتمند است.

فرمت های پشتیبان کننده:

MP4-3GP-DIVX-FLV-MPJ-MPEJ-SWF-WMW

دقت فرمایید که این پلیر هم پلیر ویدیو است وهم موزیک.

کافی است نصب کنید آنوقت شکل بسیار زیبای ویندوز فون 7 رادر گوشی خود ببینید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                            

                                            



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران . امروز یک نرم افزار پلیر خارق العاده آندروید را برای شما آماده کرده ایم که هر چیزی بریزید پخش میکند. به خصوص در گوشی htc sensation که زیرنوس فارسی را نشان نمیدهد فیلم های 1080p را به راحتی و با زیرنویس کاملا خوانا srt پخش میکند. دقت فرمایید که دیر سایت ها چندین پلیر دیگر هم برای آندروید گذاشته اند و به قول خودشون گفته اند که این پلیر ها تمامی فرمت های زیرنویس های srt را پخش میکند. در حالی که این چنین نیست و فقط برای تبلیغ سایت خودشون این حرف ها رو میزنند. اما تیم mobileprograms نزدیک به 10 پلیر را امتحان کرد و MX vidio player را به عنوان بهترین پلیر آندروید میداند و برای شما آماده کرذه است و دقت فرمایید که تنها این پلیر است که میتوانید به راحتی زیرنویس فارسی با پسوند srt را نشان دهد و کافی است که اسم زیرنویس فیلم را با اسم خود فیلم یکی کنید و دو فایل فیلم و زیرنویس فیلم را در گوشی خود بریزید و وارد این برنامه شوید و scan را بزنید و به راحتی فیلم با زیرنویس خود را به راحتی تماشا کنید. ما این تضمین را به شما میدهیم که به غیر از پلبر MX vidio player هیچ پلیر دیگری به هیچ عنوان زیرنویس با پسوند srt را به خوبی اجرا نمیکند. در ضمن این برنامه قابلیت بزرگنمایی یا کوچک نمایی زیرنویس را دارد.

قابلیت ها: تمامی زیرنویس ها را با پسوند SRT را پخش میکند.
تمامی فرمت های موجود در جهان را پخش میکند.(البته بستگی به گوشی شما دارد)
در فروشگاه آندروید مارکت این نرم افزار رتبه 1 را کسب کرده است.
قابلیت پخش به بهترین شیوه برای پسوند MKV
روش هماهنگ کردن زیرنویس فیلم با برنامه:

دقت فرمایید که ابتدا نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب میکنید و سپس وارد کامپیوتر خود میشوید و زیرنویس فیلم و خود فیلم را داخل یک پوشه بگذارید و بر روی اسم زیرنویس فیلم کلیک کرده و اسم زیرنویس فیلم را بر روی اسم خود فیلم کپی کنید. یعنی چی؟ یعنی اینکه اسم های زیرنویس فیلم و فیلم باید هم نام باشند. سپس پوشه را از طریق کام1یوتر به گوشی خود بریزید یعنی در داخل sd card . وارد برنامه شوید و scan را بزنید و وارد فیلم شوید و از دیدن آن لذت ببرید.

تست شده بر روی : htc sensation-LG optimus one(with android 2.3)b-samsung galaxy s
برای ورِژن آندروید 2.2 و بالاتر

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

اگر مطلب زیر را میپسندید بر روی گزینه سبز رنگ کلیک کنید.

                            



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : armin_tb10

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز. نرم افزار real player beta را برای شما آماده کرده ایم. تغییراتی نیز داشته. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سات mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: just htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : armin_tb10

 
 

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز. نرم افزار پلیر قدرتمند flv را برای شما آمده کرده ایم. دقت کنید که این پلیر فقط فقط قادر به پخش فرمت flv خواهد بود و هیچ فرمت دیگری را پخش نمیکند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             

 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزار پلیر است. این نرم افزار نرم افزار بسیار عالی است. یعنی به جرئت میتوان گفت كه میتواند با رقسب خود یعنی MX vidio player رقابلت كند. این نرم افزار از تمامی فرمت ها پشتیبانی میكند جز یك فرمت كه خود بنده شخصا امتحان كردم. فقط از فرمت mkv پشتیبانی نمیكند كه اونم راه داره. باید كدك مخصوص این نرم افزار را دانلود كنید تا این پلیر بتونه فرمت mkv رو پخش كنه. در ضمن باید ذكر كنم كه این برنامه پلیر فقط قادر به نشان دادن زیرنویس با پسوند srt است. و از هرگونه پسوند زیرنویس با پسوند idx و sub پشتیانی نمیكند. چون بنده خودم شخصا امتحان كردم. پس خواهشا حرف و حدیث برخی سایت هایی كه مینویسند زیرنویس رو پشتیبانی میكنه رو باور نكنید. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود كنید.

تست شده بر روی: HTC sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                       



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار MX vidio player را برای شما دوستان عزیز محیا كرده ایم. فقط میخواهیم بگوییم دلیل اینكه این نرم افزار را دیتر از سایت های دیگر در سایت گذاشتیم این بود كه میخواستیم این نرم افزار را به صورت كامل تست كنیم. فقط به این دلیل بود. چون در سایت های دیگر به دلیل تبلیغ سایتشون نوشتند كه این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی با پسوند srt و idx و sub رو دارد. اینكه پسوند srt رو نشون میده حقیقت كامل است. یعنی زیرنویس با پشوند srt را به راحتی نشون میده ولی فیلم با زیرنویس sub و idx را به هیچ عنوان نشون نمیده. یعنی هیچ راخی هم نداره كه پخش كنه. بنده شخصا خودم امتحان كردم . یعنی هیچ راهی نداره كه پخش كنه. فقط توانایی پخش زیرنویس با پسوند srt را داراست.پس خواهشا حرف بعضی از سایت های دیگر كه قصدشون فقط تبلیغ سایت خودشون است را به هیچ عنوان باور نكیند. البته تیم mobileprograms فقط قصد دارد تا كاربران عزیز را راضی نگه دارد. دلیل تاخیر گذاشتن این نرم افزار هم همین بود. در ضمن این نرم افزار تمامی فرمت های ویدیویی را پخش میكند. مخصوصا فرمت MKV. یعنی هر چیزی بریزید پخش میكند. هم اكنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-htc wild fire s- LG  optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

         



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار rock player است که این نرم افزار برای گوشی های آندرویدی است و مطمئن باشی که یکی از بهترین پلیر های معروف آندروید است و از تمامی فرمت ها پشتیبانی میکنه از جمله معروف ترین آنها که براتون معرفی میکنم . فرمت ها: wmw. mp4. 3gp. dix.xid.vst.vob.flv.swf. و دیگر فرمت ها. هم اکنون میتوانید این برنامه را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی desire hd , galaxy s , omtinus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز و  گرامی. امیدوار هستم هر جایی که هستید حالتان خوب باشد. برنامه ای را که ما برای شما محیا کرده ایم برنامه Mvidio است که نرم افزاری است که تازه منتشر شده است و ما آن را برای شما به اشتراک میگذاریم. نرم افزاری است که به راحتی پشتیبانی از فایلهای زیرنویس را دارد. و حتی فابل های زیرنویس فارسی را به راحتی و خوانا و بدون درهم ریخته شدن حرف ها نشان میدهد. این برنامه را ما تست کردیم. این برانمه بر روی گوشی Desire HD  و Smsung Galaxy s تست شده و نرم افزار به راحتی کار کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به راحتی از وبلاگ mobileprograms دریافت کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. برنامه ای را که ما برای شما محیا کرده ایم برنامه vplayer است که یکی از محبوب ترین پلیرهای آندروید است که اکثر فرمت های موجود را پخش میکند. ما هنگام کارکردن با این نرم افزار این موضوع را متوجه شدیم. نرم افزار زینویس را پخش میکند حتی زیرنویس فارسی را هم به راحتی پخش میکند و مشکلی ندارد. این برنامه را مستقیم بر روی قسمت فون میموری گوشی خود نصب کنید و به هیچ وجه به قسمت Move to sd cart  نبرید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ bodo2android به راحتی و بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                   



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب